فغاني: آمادگي قضاوت در جام‌جهاني را دارم

جستجو در ارتش سرخ:

×

نویسندگان

لینک دوستان

درباره ما

    ارتش سرخ
    به وبلاگ من خوش آمدید.

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 299
    بازدید دیروز : 147
    بازدید هفته : 582
    بازدید ماه : 1452
    بازدید کل : 146538
    تعداد مطالب : 382
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1


    چت



    چت روم


    تعبیر خواب آنلاین

    center>perspolisclick.blogfa.com

جستجو

تبلیغات

نویسنده : محمد گودرزى بازدید :241
فغاني: آمادگي قضاوت در جام‌جهاني را دارم

تاريخ ارسال:دو شنبه 12 خرداد 1393 ساعت: 15:21

فغاني: آمادگي قضاوت در جام‌جهاني را دارم


داور بين‌المللي فوتبال کشورمان گفت: من در تورنمنت‌هاي قبلي فيفا هم حضور داشتم و از همه نظر آمادگي قضاوت در جام جهاني را دارم.


عليرضا فغاني در خصوص اينکه چقدر از نظر روحي و رواني آماده حضور در جام‌جهاني 2014 برزيل هستيد گفت: تقريبا چند روزي است که از فشار تمرينات کم کرده‌ايم و با آمادگي کامل در برزيل حاضر مي‌شويم تا هر ابلاغي به ما دادند بتوانيم به نحو احسن انجام وظيفه کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه چقدر شانس براي قضاوت در جام جهاني داريد افزود: از يک ماه قبل که آخرين تست‌ها و کلاس‌هاي آمادگي جسماني برگزار شد به ما اعلام شد که در آمادگي کامل روحي رواني باشيم چرا که امکان دارد هر لحظه براي قضاوت به زمين بازي فرستاده شويم. ما هم همين کار را انجام داديم و از همه نظر آماده هستيم تا اگر قضاوتي به ما داده شد به بهترين شکل آن را انجام دهيم.

فغاني در مورد اينکه اما و اگر براي قضاوت در اين بازي‌ها کارتان را سخت کرده يا نه ادامه داد:نه! من در تورنمنت‌هاي قبلي فيفا هم حضور داشتم از همه نظر آمادگي قضاوت در جام جهاني را دارم. تورنمنت‌هاي فيفا همگي شبيه به هم هستند.

داور بين‌المللي فوتبال کشورمان با بيان اينکه براي دومين بار است در رقابت‌هاي جام جهاني داور وسط داريم، اظهار داشت: مرحوم جعفر نامدار در جام جهاني حضور داشته و حالا هم من در برزيل حاضر مي‌شوم. با اين همه همين که جزو 33 کشوري هستيم که در جام جهاني برزيل نماينده داريم اين براي داوري کشورمان افتخار است اما اين را هم نبايد فراموش کنيم که در داخل کشور بايد به صورت اساسي و ريشه‌اي براي داوري کار کنيم چون وضعيت داوري بين‌المللي کشور ما زياد مناسب نيست.

فغاني درباره مراسم بدرقه برگزار شده براي وي و کامراني فر در فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: آن مراسم که مراسم رسمي نبود چرا که قرار بود از ما هم همراه با ملي‌پوشان تجليل شود اما چون پرواز ما زودتر بود ما نتوانستيم در آن مراسم حاضر شويم. به همين دليل ما به فدراسيون فوتبال رفتيم تا از کميته داوران خداحافظي کنيم که کفاشيان چند دقيقه‌اي در کنار ما بود.

وي در پايان گفت: از همه کساني که براي من زحمت کشيدند تا به جام جهاني بروم تشکر مي‌کنم و اميدوارم که آنجا همه را روسفيد کنم.


"> می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 382
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 299
بازدید دیروز بازدید دیروز : 147
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 30
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 15
آي پي امروز آي پي امروز : 100
آي پي ديروز آي پي ديروز : 49
بازدید هفته بازدید هفته : 582
بازدید ماه بازدید ماه : 1452
بازدید سال بازدید سال : 5283
بازدید کلی بازدید کلی : 146538

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.135.246.193
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

نظر شما درباره ى وبلاگ من چيست؟

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ALI و آدرس ahmad1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود