ويژگي‌هاي بالوتلي از زبان مربيانش

جستجو در ارتش سرخ:

×

نویسندگان

لینک دوستان

درباره ما

    ارتش سرخ
    به وبلاگ من خوش آمدید.

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 32
    بازدید دیروز : 345
    بازدید هفته : 660
    بازدید ماه : 1530
    بازدید کل : 146616
    تعداد مطالب : 382
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1


    چت



    چت روم


    تعبیر خواب آنلاین

    center>perspolisclick.blogfa.com

جستجو

تبلیغات

نویسنده : محمد گودرزى بازدید :102
ويژگي‌هاي بالوتلي از زبان مربيانش

تاريخ ارسال:چهار شنبه 5 شهريور 1393 ساعت: 10:24

ويژگي‌هاي بالوتلي از زبان مربيانش


اين دومين بار است که ماريو بالوتلي ميلان را براي حضور در يک تيم انگليسي از ناحيه ي شمال غرب اين کشور ترک ميکند.


به گزارش "ورزش سه"، او که در حال حاضر یکی از کاریزماتیک ترین مهاجمان دنیای فوتبال محسوب میشود متولد شهر پالرموی ایتالیاست و نام او بندرت بعد از پیوستن از باشگاه لومزان به اینترمیلان در سال 2007 و وقتی که فقط 16 سال داشت از صفحه ی اول روزنامه ها دور بوده است. او با این تیم 3 قهرمانی سری آ و سه گانه ی قهرمانی فصل 2009_2010 را بدست آورد و در فصل های بعد وقتی که به منچسترسیتی پیوسته بود همراه با این تیم برای چند فصل متوالی صاحب قهرمانی جام حذفی، جام اتحادیه و البته لیگ برتر شد.او در ژانویه ی 2012 کمی پیش از درخشش با تیم ملی ایتالیا در یورو 2012 به آث میلان منتقل شد ودر 54 بازی برای این تیم 30 گل به ثمر رساند.

این بازیکن ایتالیایی در طول دوره ی نسبتا کوتاه حرفه ایش در چندین تیم با مربیان بزرگی کار کرده است.در اینجا گفته های این مربیان درباره ی سوپرماریو را مرور خواهیم کرد.

روبرتو مانچینی(اینترمیلان و منچسترسیتی):
در سیتی ماریو برای ما بازیکن مهمی بود.با ماریو در عرض دو سال ما توانستیم قهرمان لیگ و جام اتحادیه شویم اما برای ماریو مهم این بود که دوباره به ایتالیا بازگردد. برای من او همچون دیگر فرزندانم بود .گاهی اوقات از دستش ناراحت میشوید ولی بلافاصله تبدیل به همان جوانک دوست داشتنی میشود.

ژوزه مورینیو(اینتر): خیلی روزهای خوبی بود. خاطرات خوبی از او دارم. وقتی شما با آدمی مثل او سرو کار دارید البته حالا را نمیدانم اما وقتی در اینتر با هم کار میکردیم، خوب رابطه ی ما در طول کار فراز و نشیب داشت و با چالش هم روبرو میشد اما درآخر وقتی که بازی یا جلسات تمرینی تمام میشد یک حس خوبی بین ما وجود داشت. برای من که اینطور بود. فکر میکنم او هم چنین حسی داشت. فکر کنم یک چیزهایی یاد گرفت شاید هم نه اما مطمئنم که لذت میبرد از آن جو. بعد هم که دیدید او در 19 سالگی قهرمان اروپا بود(قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان )

چزاره پراندلی(تیم ملی ایتالیا): او یک بازیکن بزرگ نیست ولی بخت این را دارد به بازیکنی که فکرمیکند هست تبدیل شود. به ماریو گفتم اگر میخواهد به بازیکنی که فکر میکند هست اما در واقع نیست تبدیل بشود باید برگردد به واقعیت. اگر او از آن فضایی که در ذهن خود ترسیم کرده بیاید روی زمین میتواند به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود و نه فقط بازیکنی که توانایی این را دارد که جزو یکی از ده ها و صدها بازیکن نسبتا خوب باشد.او جوان خوبی است و فقط 24 سال دارد پس میتواند این مسئله را برای خودش حل کند.

ماسیمیلیانو آلگری(آث میلان):
من فکر میکنم او وقتی در خط حمله تنهاست و نیاز ندارد برگردد از هافبک ها توپ بگیرد و این طور انرژی اش را هدر دهد بسیار عملکرد خوبی دارد . در این مورد یکی از بهترین های دنیاست،فقط نیاز دارد یاد بگیرد کمی بیشتر برای تیم بازی کند .به طور بالقوه او یکی از بهترین های دنیاست ولی باید زودتر جنبه های مختلف بازی اش را بهبود دهد. او دیگر بچه نیست.

کلارنس سیدورف(آث میلان): هر کسی میتواند در جایی که به نظر هیچ چیز خوب پیش نمیرود با محیط سازگار شود.من فکر نمیکنم ماریو بعنوان یک بازیکن نیاز به پیشرفت فنی داشته باشد بلکه فقط باید سازگاری و ثابت قدمی بیشتری داشته باشد. او واقعا با استعداد است و من امیدوارم روزی توان و استعداد بالایش را به نمایش بگذارد تا تبدیل به یک بازیکن بزرگ شود زیرا هنوز نیست . او بالا و پایین زیاد داشته ،شادی و غم زیاد داشته و این طبیعی ست زیرا مثل همه ی ما انسان است.

فیلیپو اینزاگی(آث میلان)
: من دوران سخت در دوران فوتبالم زیاد داشتم و انتقادهای زیادی را تحمل میکردم اما همین ها من را بعنوان یک بازیکن و حتی یک انسان قویتر ساخت. امیدوارم در مورد ماریو بعد از عملکردش در جام جهانی نیز مسائل همینگونه پیش برود.او بازیکنی است که در هر تیمی میتواند تفاوت ها را رقم بزند. من با او صحبت کردم و او را واقعا با انگیزه دیدم حتی میخواست برای تعطیلات مربی بدنساز بگیرد. من سعی کردم او را در شرایطی قرار دهم تا بهترین بازی اش را ارائه دهد.میخواستم با او از صفر شروع کنم صرف نظر از آنچه که در گذشته انجام داده است.

برندان راجرز(لیورپول): او یک استعداد بزرگ است و من این را زمانی که در اینتر بود متوجه شدم .حتی بعدها که به منچسترسیتی رفت او را زیر نظر داشتم. او همه ی ویژگیهای خوب را دارد، سریع است ،191 سانتیمتر قد دارد ،کنترلش عالی ست و گل میزند.او هنوز جوان است و اگر هدف گذاری ،تمرکز، و سبک زندگی یک بازیکن سطح بالا را داشته باشد میتواند برای هر تیمی در دنیا بازی کند.


"> می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 382
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 32
بازدید دیروز بازدید دیروز : 345
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 35
آي پي امروز آي پي امروز : 11
آي پي ديروز آي پي ديروز : 115
بازدید هفته بازدید هفته : 660
بازدید ماه بازدید ماه : 1530
بازدید سال بازدید سال : 5361
بازدید کلی بازدید کلی : 146616

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.118.137.243
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

نظر شما درباره ى وبلاگ من چيست؟

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ALI و آدرس ahmad1378.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود